Załącznik nr 6 do Regulaminu korzystania z materiałów i usług Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy wprowadzonego Zarządzeniem nr 38/2021 z dnia 15.12.2021r.
- Opłaty za nieterminowy zwrot materiałów bibliotecznych mogą być dokonywane:
a. osobiście w formie gotówkowej lub bezgotówkowej za pomocą karty płatniczej we wszystkich placówkach Biblioteki (wpłata potwierdzona wydrukiem),
b. przez elektroniczny system płatniczy realizowanych przez firmę PayU S.A - Usługi, za które opłatę można wykonać elektronicznie wraz z należymy kwotami, widoczne są na koncie Użytkownika w systemie bibliotecznym.
- Dostęp do serwisu pobierania opłat przez bibliotekę za pośrednictwem bankowości elektronicznej jest możliwy po zalogowaniu się na konto czytelnika w katalogu online Biblioteki w zakładce Konto. Serwis biblioteki przekieruje użytkownika do serwisu transakcyjnego PayU, gdzie można dokonać opłaty.
- Wygenerowana przez serwis kwota do zapłaty nie podlega podziałowi na raty.
- Po dokonaniu procedur związanych z wpłaceniem opłaty, użytkownik otrzymuje potwierdzenie dokonanej operacji na adres e-mail zgłoszony w systemie bibliotecznym.
- PayU pobiera od każdej transakcji opłatę w wysokości 1,50% wartości transakcji. Opłata doliczana jest do kwoty transakcji.
- Opłata dotyczy wszystkich metod płatności w serwisie PayU: karty płatnicze (Visa MasterCard), BLIK, płatności elektroniczne.
- Usunięcie opłat rozliczonych elektronicznie przez użytkownika dokonywanej jest
w momencie zaksięgowania przelewu przez bank. - Reklamacje związane z usługą bankowości elektronicznej należy zgłaszać bezpośrednio
w placówce lub na adres mailowy it@bpwola.waw.pl - Reklamację należy wnieść w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym Usługa została wykonana lub miała być wykonana.
- Reklamacja jest rozpatrywana w terminie 14 dni od dnia jej wpływu na wskazany wyżej adres e-mail.
- Jeśli w tym terminie reklamacja nie może zostać rozpatrzona, Administrator powiadomi Użytkownika e-mailem o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
- Biblioteka nie odpowiada za problemy techniczne leżące po stronie serwisu transakcyjnego PayU.
- Opłaty za odpłatne usługi biblioteczne mogą być dokonywane osobiście w formie gotówkowej lub bezgotówkowej za pomocą karty płatniczej we wszystkich placówkach Biblioteki (wpłata potwierdzona wydrukiem).