Form of Work
Książki
(21)
Status
available
(18)
unavailable
(2)
unknown
(1)
Branch
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(2)
W91 (Chłodna 11)
(3)
Czytelnia nr III
(15)
Author
Tesławski Maciej
(2)
Bakalarska Justyna
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Bloch Michał (coaching)
(1)
Dmochowski Artur (1959- )
(1)
Dłużniewska Dagmara
(1)
Edwards Lee
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Gadowski Witold (1964- )
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Giszczak Robert
(1)
Graszewicz Maurycy
(1)
Grela Joanna (coaching)
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Kalkhoff Marcin
(1)
Kastory Paweł
(1)
Korpacka Patrycja
(1)
Kruszewski Łukasz
(1)
Lichocka Joanna (1969- )
(1)
Majewski Aleksander (1989- )
(1)
Miotk Anna
(1)
Ofmański Norbert
(1)
Pilis Mariusz
(1)
Pisarek Jolanta
(1)
Ratnicyn Krzysztof
(1)
Reich Tomasz
(1)
Schmidt Włodzimierz
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Stępowski Robert
(1)
Szczerski Krzysztof (1973- )
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Szlak Jacek (1973- )
(1)
Trochimiuk Paweł
(1)
Vaynerchuk Gary (1975- )
(1)
Walczak-Skałecka Agnieszka
(1)
Wójcik Paweł
(1)
Zdanowski Andrzej
(1)
Zybertowicz Andrzej (1954- )
(1)
Żórawski Tadeusz
(1)
Year
2010 - 2019
(21)
Country
Poland
(21)
Language
Polish
(21)
Subject
Komunikowanie marketingowe
(4)
Autoprezentacja
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Marketing
(3)
Znaki towarowe
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Firma (nazwa)
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Choroby psychiczne
(1)
Dziennikarze
(1)
Etyka biznesu
(1)
Film
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Image
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Konserwatyzm
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing zaangażowany społecznie
(1)
Mentoring
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nieruchomości
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opowiadanie
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Psychohistoria
(1)
Psychologia
(1)
Public relations
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Samorealizacja
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sztuka
(1)
Unia Europejska
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie przez wartości
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zybertowicz, Andrzej
(1)
Subject: time
2001-
(3)
1989-2000
(2)
Subject: place
Polska
(2)
Rosja
(1)
Genre/Form
Podręczniki
(1)
Wywiady
(1)
Array results Filter
Book
In basket
Autor: Edwards Lee
Hasło UKD: Partie i ruchy konserwatywne-Stany Zjednoczone-historia ; Biografie
Bibliogr. s. 187-194.
Publikacja prezentuje historię polityczną Stanów Zjednoczonych wraz z rozwojem idei. Autor interesująco opisuje drogę, jaką przebyli amerykańscy konserwatyści od zakończenia II wojny światowej do czasów obecnych. Dziś konserwatyzm to silny ruch polityczny oparty na koncepcjach formułowanych przez czołowych myślicieli, skupionych w potężnych think tankach, przekładający się na działania polityków na każdym poziomie władzy. Całość napisana lekko, przystępnie, dla zainteresowanych amerykańską polityką.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 329 (1 egz.)
Book
In basket
Hasło UKD: Polityka wewnętrzna - Polska ; Grupy nacisku - Polska
Książka odsłania tajemnice świata przestępczości zorganizowanej i korupcji na styku polityki i biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 323 (1 egz.)
Book
In basket
(Rozmowy o Polsce)
Hasło UKD: Środki masowego przekazu - socjologia - Polska ; Publicystyka polska
Wybór rozmów z dziennikarzami pracującymi niegdyś w tygodniku "Uważam Rze" na temat wolności słowa i kondycji współczesnych mediów w Polsce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 64424 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
(Rozmowy o Polsce)
Hasło UKD: Dyplomacja-Polska ; Stosunki między Polską a Rosją ; Stosunki między Polską a krajami Unii Europejskiej ; Stosunki między Rosją a krajami Unii Europejskiej ; Publicystyka polska
Książka poświęcona polskiej polityce zagranicznej. Autor wraz ze swoimi rozmówcami stara się naświetlić obraz obecnej sytuacji Polski na arenie międzynarodowej, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu Unii Europejskiej, Rosji oraz USA. Kolejne wywiady pomagają czytelnikowi zrozumieć zawiłości polskiej dyplomacji i jej roli w kreowaniu polityki zagranicznej państwa, znaczenie Polski w NATO, istoty bezpieczeństwa energetycznego kraju. Dużo miejsca poświęcono również integracji europejskiej i sprawie traktatu lizbońskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 327 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 64493 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 260-264.
W książce zebrano narzędzia możliwe do zastosowania podczas pracy z grupą np. Action Learning, Grupy Balinta, Metoda Aktywizująca Przeżywanie czy autorska Metoda Analizy Grupowej. Poza tym wskazano, jakie kompetencje niezbędne są coachowi grupowemu, na co powinien uważać i co robić chcąc dalej się rozwijać. Nie zabrakło również cennych case studies ukazujących przebieg procesów coachingu grupowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65548 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 63315 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 63821 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 64432 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65202 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 64422 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 63813 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 63827 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
Projektowanie strategii marki to niezbędnik dla marketerów dostrzegających coraz większą wagę strategii marki. Zarówno dla tych, którzy pracują w agencjach marketingowych, jak i tych, którzy borykają się z tym tematem w swoich firmach. Zawiera praktyczną wiedzę, co i jak robić, by nie zginąć na rynku, i jak sprawić, by marka - będąc kolejnym produktem na półce - stała się jedynym wyborem konsumenta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65843 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 62011 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 64288 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 237-240.
Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again