12 stycznia 2018

INTEGRACYJNE DLA DZIECI I RODZICÓW

Biblioteka dla Dzieci i Młodzieży nr 25

CZAS DLA PRZEDSZKOLAKA

Kiedy? W każdy czwartek o godz. 10.00

Dla: dzieci w wieku przedszkolnym

 

Biblioteka dla Dzieci i Młodzieży nr 46

MAM DWA LATKA – JESTEM ZUCHEM

Kiedy? W każdy poniedziałek o godz. 10.30

Dla: dzieci, które ukończyły drugi rok życia i ich rodziców

Zajęcia mają być pierwszym krokiem w drodze do przedszkola. Dzieci poprzez piosenki i zabawę uczą się współżycia w grupie rówieśniczej – akceptacji  innych dzieci, umiejętności dzielenia się.

 

Biblioteka dla Dzieci i Młodzieży nr 36

KSIĄŻECZKOWO

Kiedy? W każdy czwartek o godz. 17.00

Dla: dzieci najmłodszych od 2-3 lat i ich rodziców

Mają na celu zapoznanie rodziców i ich dzieci z bogatym księgozbiorem dla najmłodszych. Czytaniu książeczek towarzyszą zabawy rozwijające zdolności manualne i ruchowe. Rodzice ze swoimi pociechami w otoczeniu książek spędzają wspólnie czas, wyrabiają nawyk czytania oraz przygotowują swoje pociechy do samodzielnego wyboru książek w przyszłości.

 

Biblioteka dla Dzieci i Młodzieży nr 21

CZY CHCESZ SIĘ ZAKOLEGOWAĆ?

Kiedy? w każdą sobotę pomiędzy godziną 11:00 a 12:00.

Dla: dla osób w wieku od 5 do 105 lat.

Kreatywna przestrzeń dla wszystkich, która pozwala ona na wspólne tworzenie budowli z uwielbianych przez wszystkich klocków LEGO, a przede wszystkim puszczanie wodzów własnej fantazji, gdzie, jak wiadomo, niemożliwe nie istnieje.

PIĄTKOWA STREFA MŁODZIEŻOWA

Kiedy? w każdy piątek od 14:00.

Dla: młodzieży w wieku 14-18 lat.

Czas, przestrzeń i kawa wyłącznie dla Was! Cotygodniowe spotkania młodzieży.

Z MYSZKĄ NORKĄ PRZEZ SZTUKĘ

Kiedy? w każdy trzeci wtorek miesiąca na godzinę 17:00.

Dla: dzieci.

Cykl zajęć artystycznych dla dzieci. Na spotkaniach uczestnicy z pomocą prowadzących i opiekunów będą mieli okazję do tworzenia różnych prac artystycznych. Dzieci przekonają się, że zajęcia plastyczne to nie tylko klej, papier i farby. Ponadto, w sztukę manualną wplecione zostaną elementy muzyki, ćwiczeń i zabaw ruchowych, które wzbogacą formę proponowanych działań oraz pełnić będą funkcję integracyjną.